29 Eylül 2016 Perşembe

Şarap Çantasından Duvar Süsü | Düzenleyicisi



                                                                   Herkese merhaba!
                   


 Bu gönderimde yukarıdaki duvar süsünü yapılışını anlatıyor olacağım,
tabi ki sadece bir süsten ibaret değil, geri dönüşüm projesi olarak da sayılabilir çünkü bu aslında bir şarap çantası.

Bize bunun tatlı çantanın yapımında gerekenlerse şöyle;



  •  Çok kalın olmayan bir halat parçası
  •  makas
  •  iki tane ponpon.

Yapılışı...
Harfleri ölçü almama yardımcı olması için çantanın üzerine hafif şekilde yazdım bunun için herhangi bir kalem kullanılabilir, daha sonra halatı tek tek harflerin üzerine yerleştirerek uygun boyutlarda kestim. Bundan sonra yapılması gereken tek şey harfleri yerlerine gelecek şekilde yapıştırmak
ya da dikmek ve ponponları yapıştırmak (Ponponları defacto'dan aldığım tokadan çıkardım).
Ben dikmeyi tercih ettim çünkü yapıştırıcının kuruması uzun zaman aldığından harfleri kontrol 
etmek zor hale geliyor.
Çantayı mutfakta daha faydalı buldum kendi evim için faturalarım ve broşürler çok ortalıktaydı bu etrafı toparlamama epey yardımcı oldu kullanımı da çok pratik. :)
Tabi ki sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda kullanım şeklini değiştirebilirsiniz

Umarım faydalı bulmuşsunuzdur bir daha ki projede görüşmek üzere hoşçakalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder